28 November 2007

BZ Gilerrrr....

tension

Lama betul aku tak update blog..2-3 minggu lepas memang bz tahap cipanzi..Aku kena siapkan annual report untuk bentang di Jemaah Menteri dan Parlimen..Yang paling menyesakkan dada aku ialah bila nak masuk dalam Mesyuarat Jemaah Menteri..Untuk masuk Mesyuarat tu, kena bagi at least 40 set "dummy" buku laporan tu..Aku dah tahu benda tu, dan aku expect ianya akan dibentangkan pada 28.11, iaitu hari ini..Tapi tup tup tengok2 diawalkan seminggu ke 21 hb..Adui..Terus aku call printer suh siapkan terus..Aku call hari Isnin 19hb dan aku cakap by hooked by crooked malam tu jugak kena siapkan print dummy..Menggelabah diorang..Mana taknya..schedule asal seminggu lagi, last2 tukar awal seminggu..Aku call diorag mula2 selang sejam,pastu masuk jam 7 ptg tak settle lagi..baru siap 10 set..aku menggelabah..pening aku..aku mula call diorang selang 10 minit..Pening pompuan tu..Hahah kesian dia..Nak buat camana, aku kena push dek bos aku, terpaksa la aku push diorang..

Tapi alhamdulillah kol 10 mlm semer settle..AKu suh diorang send ke Putrajaya..Aku tunggu kat sana..Settle..Dan sekarang aku masih menanti apa lagi halangan yang bakal aku tempuhi sebelum hantar ke Parlimen minggu depan..Aku berdoa agar semuanya berjalan lancar..Amin..Janganlan ada silap print ker aper ker..

Dan untuk sepanjang tempoh itu, aku tak menonton citer kegemaran aku ..Naruto Shippuudeen..Hahahah..Pasni aku nak tengok puas2..2 episod aku tak tengok..Episod 34 dan 35..Nanti aku citer sinopsis..Hahahaha..

4 comments:

Anonymous said...

Great wеbsite. Lοts of useful іnformatіon herе.
I'm sending it to several pals ans also sharing in delicious. And certainly, thank you for your effort!

my page; Silk'n Sensepil Reviews
Take a look at my web page Silk N Sensepil

Anonymous said...

Hi there colleagues, nice paragraph anԁ pleaѕant urgіng сommented here, I am in faсt enjoyіng by thesе.


Feel frеe tо ѵisit my webpage http://www.vyshivka.by

yanmaneee said...

lebron 11
off white x jordan 1
yeezy boost 350 v2
jordan shoes
curry 4
jordan shoes
coach outlet
kd 12
yeezy shoes
retro jordans

tepesar said...

learn this here now replica ysl handbags you can check here best replica designer helpful hints replica ysl handbags