08 November 2007

Perjalanan Hidupku Dalam Permulaan Meniti Alam Rumahtangga

Hari ini buat pertama kali dalam sejarah hidup, aku menghasilkan video..Video pertama aku..hahahah...Walaupun ianya bukanlah video dalam erti kata sebenar, tetapi bagi aku, ianya memberi aku kepuasan..HAhah..Video tu aku buat menggunakan Windows Movie Maker dan aku gabungkan photo2 yang aku amik sebelum ini..Maka terhasillah video bertajuk "Perjalanan Hidupku Dalam Permulaan Meniti Alam Rumahtangga"..Dibintangi oleh Payed, Isteri dan Wan Asmaa, Permaisuri Hatiku..Hahaha...Saksikanlah..


7 comments:

Fibo said...

Nice Blog :)

Barunakbelajar said...

Tq..U got nice blog to..and so many visitor i think..Good for your adsense

Admin said...

cute nyer baby dia.. hehe.. bagusla ko ada masa godek2 movie maker.. aku ni dah busy sakan sey.. huu.

Gadis said...

huhuh..bubuh la byk lagi gambo..ape sengih2, bukan gambo ko laa..gambo asmaa..kemut laa..

Barunakbelajar said...

2 Langbiru:

terima kasih..cute macam bapak dia la..hahah..bukan hari2 godek, tapi belajar benda baru ni suka dan seronok..

2 Nurkaseh hampeh:

Gambo anak aku sama la ngan gamba aku.Tu pasal aku letak gambar aku..Hahahah..(Aku takleh mengemut)..Hahahhahaha

Unknown said...

permulaan yang baik h ehhehh..apsal gambo kawin tu hang masam?

Barunakbelajar said...

saya mmg tak reti senyum..dak fotogenik..tp kalau kat luar,kalau dah gelak, tau2 jer la.