02 November 2007

Terima Kasih Semua.

fixurproblems.blogspot.com
Pagi tadi telah selesai satu program yang mana aku menjadi urusetia program tersebut..Alhamdulillah, bagi aku ianya berjalan lancar..Dan aku menerima sms dari S/U Politik Menteri mengucapkan tahniah atas kejayaan program..Pengarah pun aku nampak happy jer..CEO ucap terima kasih dan tahniah..So apa yg aku faham program ini berjalan dengan ok dan lancar..Ini kali pertama aku menjadi setiausaha bagi program sepanjang aku bekerja di sini..Mungkin ianya tidak semega program2 lain, tetapi tanpa pengalaman yang luas, menggelabah jugakla aku bila dipertanggungjawabkan untuk menjadi setiausaha..Tapi aku cuba yang terbaik dan alhamdulillah bagi aku hasilnya positif..

Coretan aku kali ini sebenarnya aku tulis untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang telah membantu aku khususnya Jawatankuasa Kerja yang dilantik..Korang memang best..Tanpa korang semua, program ini tidak akan dapat dilaksanakan dengan jayanya..Terima kasihhhhhhhhhhhhh bebanyak kepada semua..Di sini aku sebutkan nama-nama mereka daripada agensi aku yang telah banyak menolong aku bagi melaksanakan program ini:

  1. Ust Shukri
  2. Kak Farizah
  3. Kak Wan Azira
  4. Cik Suwaibah
  5. En. Fauzi
  6. Pn. Zarina
  7. Kak Norizah
  8. Pn. Salmie
  9. Ust. Rafie
  10. Cikgu Affandey
  11. Cikgu Saha
  12. Haji Mansor
  13. Safiah
  14. Mad Awang
  15. Malek
  16. Kak Norlelawati
  17. Nazwan Shah
  18. Ridzwan
  19. Hmmm saper lagi ek...
Aku cuba sebut semua yang aku ingat..Terima kasih sekali lagi..Aku rasa aku dah sebut semua..Tapi kalau ada yang tak disebut, mohon maaf..Jasa korang yang disebut nama dan tidak disebut nama aku amat hargai..Semoga Allah membalasnya..

p/s: Susunan nama di atas tidak mengikut jawatan..Takperla..Ni bukan memo..Coretan aku jer..Ok Thanx again to eberybody..


3 comments:

Gadis said...

huhu..nama aku takde pun..aku pun tolong gak ape, memberi sokongan moral pada ko, wahahaha

Barunakbelajar said...

Nama ko takde sebab ko tak tunjuk ko main gitar..

Unknown said...

sama-sama..tapi sedikit sedey..akak demam ketika hari kejadian..maka kemeriahan itu tdk dapat disaksikan depan mataku..waaa