12 June 2008

Testing--testing


Hmmm..lama sangat dah aku tak update blog..kesibukan kerja menyebabkan aku tak larat nak mencoret di blog aku ini..masa aku rehat relax, macam-macam menda datang ke dalam benak aku untuk menulis, tp masa tu la plak takde pc kat depan mata..so simpan punya simpan sampaila aku lupa apa yang aku nak tulis..

Ooo yaa..satu benda aku nak share..aku 2 hari lepas sangat kecewa dan terkedu dengan sikap bos aku..Dia telah tuduh aku atas kesilapan yang tidak aku lakukan..aku betul-betul sedih sebenarnya..aku yang tidak tahu menahu dipertanggungjawabkan atas kesilapan yang berlaku..Tak perlu aku cerita perkara sebenar, tapi kekadang bila jadi perkara macam tu, segala usaha dan komitmen kita pada kerja rasa macam tak berbaloi dan dihargai..

Tapi takper aku tahu itu semua lumrah kerja.semua orang mengalami perkara tersebut dan seharusnya kita tabah menghadapinya..Yang penting tahun 2008 ini aku dapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang.hahahaha...

yeeeehaaaaa...challo..challloooooooo....