16 May 2007

American Chopper..

Malam tadi aku menonton rancangan American Chopper..channel 50 dalam Astro..rancangan ni antara favourite aku jugak..tapi takla favourite sangat..Rancangan mengenai pembikinan motorsikal ini memang menarik..menampakkan kemahiran, kepakaran dan ketelitian Paul Sr dan geng-geng dier... Tetapi apa yang aku dapat simpulkan :

"Sesuatu kerja atau bidang yang kita ceburi akan menjadi menarik dan kita akan menjadi lebih "passion" melakukannya sekiranya kita minat bidang yang kita ceburi tu.."

So, kepada semua yang baca blog aku ini (setahu aku ada dua orang yang baru baca blog aku), lakukan sesuatu dengan penuh minat dan keghairahan..jangan sampai mandi wajib plak..hahaha..kepada fresh grad, kalau korang mengamalkan ajaran aku ini, aku rasa kebarangkalian korang nak menganggur tu besar terutama kelulusan macam aku ini..tapi tak semestinya.. ada rezeki ada la kan..cuma kalau dah tahu diri tu fresh grad janganla memilih sangat..
Broom..Broom...Basikal kecil ku berbunyi..