15 May 2007

Penang Bridge..

Aku baru balik dari Pulau Pinang setelah menghadiri mesyuarat di Persiaran Gurney..Trip yang jauh tapi hanya untuk mesyuarat selama 2 jam..banyak masa dihabiskan atas kenderaan..tapi yg aku paling happy adalah aku berjaya naik feri dan jambatan Pulau Pinang..seronok giler..aku tak habis-habis snap photo sampai pemandu ofis aku pelik..jakun ker aper..tapi itulah mimpi jadi kenyataan setelah 17 tahun..last aku naik feri dan Penang Bridge ini ialah masa aku Darjah 2..

Alang-alang dah sampai pi pekena nasi kandaq..lepas tu orang kata Pulau Pinang ni famous dengan jeruk..pergila aku cari..bagi aku biasa jer jeruk-jeruk tu..tapi dah orang kata tersohor di sini,belila..abis RM50..

Tapi kat Pulau Pinang maksud aku di George Town, masalah sosial teruk jugak..masa aku sampai kat sana dalam kol 1.30 pagi,pegi pusing-pusing bandar..hmmm cuci gakla mata aku dengan dosa2..mak nyah bersepah..hookers ramai..driver ofis aku plak melayan..habis dihon..hmm ni aku selitkan beberapa keping gambar untuk tatapan korang (bukan gambar nyah2 tu)..memang tak clear sbb aku sengaja bagi blur..sebenarnya aku snap pakai hand set.. tu blur jer..

5 comments:

Abdul Halim said...

wei payed....aku taun ni dah dua tiga kali pg penang...hahaha...kelakar aku bila kau jadi mcm org jakun...anyway,goodluck...Halim Mlk

Ikhwan Hayat said...

Salam bro, moga sihat sejahtera disamping isteri dan anak tersayang :)
Haha, pakai blogspot baru best.. kalau blog friendster tak syok la, byk iklan. Harap rajin2 tulis..

Barunakbelajar said...

Geniuscom..

OO suka ko gelakkan aku..kang aku g Segitiga Bermuda baru ko tahu..ko penah pegi Segitiga Bermuda?

Barunakbelajar said...

Ikhwan

Ok aku rajin-rajin tulis..ko pun rajin-rajin baca la..naper ko jarang update web ko?

Ikhwan Hayat said...

hehe.. aku sibuk kebelakangan ni :(