09 July 2007

Akibat Tak Hiraukan...

Aku sudah tak tahan..sudah 3 hari amaran ku berikan..kau tetap paksa aku,kerah aku hingga aku tak mampu lagi menahannya..amaran yang aku berikan hanya untuk kebaikan mu..tapi sekiranya kau tidak mempedulikan aku,engkaulah yang akan menanggung akibatnya..Genap hari ke-3, aku tak mampu lagi dan aku terkulai di tengah-tengah kesibukan kota ..dan ketika itu aku terdengar suara menggelabah mu menghubungi abang iparmu:

Suara : Abe mat..ada masalah besar ni..kereta mati tiba-tiba kat highway ni..

Abe mAt: Kereta mati?Kenapa? Kat mana ni?

Suara: Ni kat Federal Highway..dekat nak masuk exit Bandar Shah Alam..kereta matila abe mat..minyak kering..hehehe..

Abe mAt: Apara...minyak pun tak isi ker?

Suara : Ingat sempat nak isi kat depan tu..tapi tak sempatla(sebenarnya dah tiga hari menyala warning minyak kosong)..

Baru padan muka engkau..amaranku engkau tidak endahkan..
Hasil nukilan Wira WNN 5176..

1 comment:

Gadis said...

kuang3, a lesson that everybody should learn