02 August 2007

Anakku Asma..Sayang Dier

Aku tak pernah tunjuk kat korang gambar anak aku ek..Ni aku letak gambar dier..Wan Asmaa..namanya ringkas dan pendek..senang sebut senang ingat..aku tak nak nama dia jadi macam nama aku..panjang sampai kena ada 2 kad pengenalan.. nak isi borang lagi jenuh..kena kira dulu kotak cukup ker tak nak tulis nama aku..


p/s: Tapi aku panggil dia asma'..sebab nama ni yang sebenarnya aku nak letak.. tapi bila g JPN diaorang tak terima tanda ' ..hanya huruf yang diterima..so aku ganti la tanda ' tu dengan a, jadila asmaa..

4 comments:

Gadis said...

alalala tomey nomey nyeee...bulatnyee mataaa..selalu2 la letak pic anak ko ni..senang aku nk monitor dr jauh..nk atur strategi nk curik die..huhu

btw, nama ko panjang sgt ke..ke pangkat yg panjang..Tan Sri Prof Datuk Dr Maharajalela Payed

Barunakbelajar said...

Nama aku amat panjang..nama yang ko bagi tu hampir tepat tapi panjangkan sket lagi..

Berani ko nak curi anak aku?Tapi kalau masa aku nak g kursus, kalau ko sudi nak jaga aku amat alu-alukan..jadi babysitter anak aku..

Gadis said...

boleh wehh, aku pun amat mengalu alukan untuk menjaga anak ko..free of charge !

daniel said...

comel loteng anak demo.. muka nmpak mcm demo doh.. hebat demo.. anak beso depan mata...