01 August 2007

Seminggu Kita Berpisah..

Hampir seminggu aku tak update blog..Dari hari Rabu lepas sampai Selasa semalam aku ke Besut menghadiri Perkampungan Hadhari Peringkat Parlimen..Ofis aku buka booth pameran dan booth kami telah memenangi tempat pertama daripada lebih kurang 30 booth yang dibuka..Yehhaaaa...Kekadang benda-benda macam ni macam menang, dapat penghargaan membuatkan kita semangat dan rasa macam berbaloi stayback lambat,berpenat lelah..Tapi yang penting ikhlaskan diri lillahi taa'la..Tapi penghargaan tetap penting..bukan untuk meninggi diri tetapi untuk menaikkan semangat dan motivasi..So kepada semer2 bos atau mandur atau supervisor atau tauke yang baca blog aku ni,bagila sket penghargaan kepada anak buah..belanja makan ker,belikan kereta ker,beli ps2 ker..paling tidak ucapan terima kasih dan sedikit pujian yang ikhlas..Paling best naikkan gaji..

So sepanjang aku kat sana, aku tinggal anak bini aku..rindu membuak2..kepada anak aku rindu, kepada isteri aku rindu jugeeee..hehehe...masa berjauhan memang teringat sangat..sekali tu aku call isteri aku, aku dengar anak aku nangis..perghh sedih giler, sayu jer rasa..rasa cam nak menitik air mata..Semalam aku sampai, berdozen-dozen aku cium n peluk dia..lepas tu tukar giliran kepada isteri aku pulak...hehehe...takperla halal..

Tapi masa berjauhan ni, iman kena kuat..Masa berjauhan gini, kalau boleh aku nak jer isteri aku bomohkan aku supaya nak kat dia jer..Mana tahu tengah berjauhan sekali kena bomoh ngan awek lain atau kita bomohkan awek lain. okla dah panjang aku mencoret..Lepaskan geram..hujung minggu ni g langkawi plak..tinggal lagi anak n isteri aku..bulan ni jer kot..takperla sekali dalam setahun..
Ok chiow...

2 comments:

Gadis said...

wah3, tahniah2..menang tempat pertama tu..dapat hadiah ape weh, hamper mamee je ke, ekekek..

p.s: gi langkawi aku nk kirim coklat..

Barunakbelajar said...

Mamee, dutchlady, ferrero roche, christian dior, colgate, lux, maggi, rota, dindang semer ada la..ko nak kirim coklat?leh jer..baper tan ko nak?Tapi jangan kirim air liur jer..