21 September 2007

Kematian Adik Nurin

Tadi aku tengok Buletin Utama TV3..mula-mula sekali yang dipaparkan topik hangat yang diperkatakan Kematian Adik Nurin..Kehilangan Adik Nurin bukan sahaja memberi kesan kepada keluarganya, malah kepada semua rakyat Malaysia..Kenapa?Kerana Rakyat Malaysia sekarang makin hilang pertimbangan dan perikemanusiaan lantas bakal menjejaskan keamanan dan keharmonian hidup sekarang..Cuba bayangkan pembunuh gila dan bengong yang sanggup melakukan sedemikian rupa bebas dan bertebaran di Malaysia..confirm memang kita tidak akan selamat dan akan sentiasa terdedah kepada bahaya..

Hmm bersemangat betul aku..Semasa aku tengok berita tadi, sebak hati aku..sedeyy..rasa macam nak menitik air mata, tapi tak menitik lagila..Dengan kesedihan bapa, ipu dan saudara-saudaranya ditambah lagi dengan linangan air mata imam yang mengetuai solat jenazah ketika membaca doa,memang sayu dan pilu..Aku harap penjenayah yang sanggup melakukan sedemikian rupa akan diberi hidayah oleh Allah dan akan dikenakan balasan yang setimpal dengan apa yang telah dilakukannya..Biar dia merasakan apa yang keluarga Nurin rasa dan yang paling penting Biar dia merasai kesakitan dan penderitaan yang dialami Nurin..Amin Ya RAbbal A'lamin..Amin kan ramai2..Kalau cukup 40 dan lebih 100 orang InsyaALlah doa di bulan Ramadhan yang penuh berkat ini akan dimakbulkan..

Hii cilanat dan tolol maka bengongla penjenayah itu dan aku harapkan dia mampus dalam kehinaan dan penderitaan (Ini nada kasar dan geram sekiranya ia dibaca oleh penjenayah Nurin)..

1 comment:

Siapa la Aku ini... said...

Kawe setuju dgn demo..banyak bangsat pembunuh tu!!! ..moga balasan Allah yg akan menjadi pengajaran...