11 October 2007

My New Appearance..

Selamat Hari Raya..Ini adalah appearance baru blog aku..Sejam aku buat termasuk nak backup data-data lepas..Heee best..Sajer nak menghilangkan kelesuan dan keboringan tengok benda yang sama..Template ni aku amik daripada BeautifulBeta..Best blog tu..Kalau korang nak template 3 columns pun ada..Puas hati aku..Dalam seminggu ni, betapa aku bersungguh tengok features blogger ni..Kalau boleh buat, memang puas hati..Memang Berbaloi..Heheh

So aku pasti blog ni tidak selengkap seperti yang sebelum ini..Aku akan masukkan balik item2 yang ada dlm blog sebelum ini..Cuma malam ini aku tak larat dah..Nak bertolak balik ke Kelantan jam 3 pagi ni..Tapi tak tido lagi ni..Aiyaaa..Blogger punya penangan, takleh nak tido aku..

Ok aku nak tido amik tenaga jap..Doakan aku selamat pergi dan balik..

No comments: