17 October 2007

Pulang Ke Kota

Hari ini aku tiba dari kampung..balik dari beraya di kampung..bertolak kol 3.30 pagi sampai 11.30 tgh..Anak aku meragam atas kereta..menangis sajer..Berhenti buat susu, berhenti beli makanan berhenti suap kat dia menyebabkan aku sampai agak lambat..Tapi alhamdulillah selamat tiada apa-apa kejadian yang tidak diingini berlaku..



Tapi bila aku masuk jer bandar KL ni, terus rasa serabut..hilang ketenangan selama seminggu yang aku kecapi..Kalau kat kampung, tenang jer..pokok2 menghijau, orangnya ramah..Tapi nak buat camana itulah putaran hidup aku yang perlu ditempuhi..Nak tak nak kena datang jugak..Kalau tak, mana nak cari duit tanggung anak bini aku..Heheh...

Tapi satu benda yang aku rindukan kat umah aku kat KL ini..BLOG aku..Hahah..tak sabar-sabar aku nak bertenet dan berblogging ni..Balik kampung ari tu, aku belajar tips baru dari anak sedara aku yang sebaya dengan aku..Tips pasal Apa? Korang nak tahu? Hehehe..Korang bebudak lagi..Takde aper..Tips mengenai nak cari duit lebih..Akan aku cuba..Kalau dapat alhamdulillah..Tapi yang pastinya ianya adalah halal dan insyaAllah berkat..AMin..

Ok ngantuk plak rasanya..nak mandi jap..pastu nak projek..heheh..Jangan pikir negatif..Think positively..

Ok Adioss Amigos..

No comments: