19 October 2007

Naruto Shippuuden



Aku sekarang tengah gila tengok cerita Naruto Shippuuden..Bestt wooo..Sejak aku habis belajar kat U, hobi aku tengok cerita animasi Jepun ni dah kurang sket..Tapi baru-baru ni aku tertengok cerita Naruto Shippuuden..Memang best..terus aku download..

Naruto Shippuuden ni cerita zaman Naruto dan kawan-kawan dia dah meningkat remaja..Best..Makin hebat dan terrer..Ada antara kawan dia Gaara dah jadi Kazekage,kira cam ketua kampungla..Tapi nak jadi Kazekage ni bukan senang..mereka dipilih dari yang terbaik dalam ilmu ninja..Kira hebatla..Tapi dlm episod berapa tah dia mati..Nak tahu kenapa?Tengokla sendiri..Huhuaahaua..Sinopsis aku ni betul2 semangat sebab aku tengah bersemangat nak jadi Hokage..Korang nak tahu Hokage tu aper?Tengokla sendiri..Best takkan menyesal la..

Kalau nak download, sini leh download..SaiyanIsland..Episod terbaru adalah yang ke-31..Aku tak tengok lagi..Tengah download..

4 comments:

Unknown said...

hah hha..ada gak yang layan citer tu akak ngan hubby pun lyn gak cumer kami lyn kat tv..yg x bestya dia main khamis 7.30 mlm..tu yg kengkadang kami baca yasin lepas isya'..bertuah betol!

Barunakbelajar said...

oo Minat jugak ker..heheh..takpe penenang fikiran..kalau tgok yg jepun lagi best sebab real..kalau yg bm punya, suara ganas jadi macam suara doraemon..hehe

yanmaneee said...

hermes
kevin durant shoes
goyard
kd 12 shoes
kd 11 shoes
louboutin shoes
yeezy supply
balenciaga
vans
kyrie 5 spongebob

kasesl said...

r4g88t4z33 k5f49g3o84 y5i68b5p94 o0y81v7t05 f9t95j0h68 h8b30f6k96