06 December 2007

Urut..Awww...hahahaha

bekam


Kaki aku sakit skang ni..Tak tahu naper (Tapi aku rasa aku tahu sebab sebenarnya, Hehehe)..sakit woo..Nak dudok tahiyat akhir sakit, terpaksa la aku dudok seperti duduk antara 2 sujud..Sebab sakit sangat, aku pergila urut.. Kebetulan kawan aku Ust Sh bagitau dia pernah pergi urut dekat satu tempat yang best di Subang, so aku pun pergila dgn dia malam tadi..

Aku urut 1st..Yang urut tu seorang ustaz..Kitaorg panggil dia imam..Korang jangan ingat aku pergi rumah urut yang merapu tu..Eii korang ni..Otak kuning..Hahah..Ni urut kat rumah imam tu..Memandangkan aku jarang sangat urut, pergh..sakit, geli semer ada.Dia kata sendi aku tersalah,tu kaki aku sakit..

Habis jer urut,dlm keadaan meniarap, tiba2 aku rasa menyucuk yang amat sangat kat atas belakang aku..Apa benda ni?Mula2 satu tempat rasa, lepas tu satu tempat, lepas tu situ lepas tu sini ,last2 dekat 7 tempat aku rasa pedih menyucuk..Tapi lama kelamaan, rasa pedih tu hilang..Aku cuba paling belakang tengok..Rupanya imam tu bekam kat belakang aku..Ooo..baru aku tahu gitu rasa bekam..Tapi yang ni bukan bekam yang keluar darah cam bekam kat kepala..Ust Sh kata tu bekam keluarkan angin..

Balik jer dari urut, rasa lesu dan letih gila..Tempat2 urut pun mula rasa sakit sket2..Tapi rasa best, rasa ringan jer badan..Pagi tadi aku pergi keja rasa lesu gila..Tak semangat nak keje..Ingat nak balik jer..Tambah2 malam Jumaat..hahahahahhaha...


bekam..

2 comments:

Unknown said...

..bagus berurut ni..dapat melancarkan peredaran darah..maka segala2nya lancar..

stato said...

Read Full Article click for more info click this link here now dolabuy.su why not look here pop over here