10 December 2007

Nostalgia Menusuk Kalbu..

Sweater 99ers serban Baju Batik Baju beli ngan member chat


Masa balik Raya Puasa kat Kelantan hari tu, akak aku minta kemaskan satu almari..Almari tu aku guna masa aku bujang-bujang dulu masa aku stay kat umah dia..Dalam tu berlambak baju aku..Baju yang aku ada dari sekolah menengah sampaila aku habis belajar..Kebanyakan baju-baju tu aku dah tak pakai..Sebab ada antaranya yang makin kecik (hehehe) dan ada sebab yang dah worn out(lusuh)..So akak aku mintak aku pilih mana yang nak pakai dan mana yang tak nak sebab dia nak bagi orang baju-baju tu..

Maka aku selongkarla baju dalam almari tu..Bila dah selongkar, isk isk isk nostalgia menusuk kalbu..Hehehehe..Terharu dan tersentuh aku melihat baju-baju yang aku kira ada sentimental value..Aku jumpa Baju Batik masa aku belajar kat U aku dulu..Kena pakai masa orientasi..Habis jer orientasi aku simpan dalam almari dan tak pakai-pakai lagi..

Pastu ada satu baju tu aku beli dekat Kuantan, Pahang..Yang jadi nostalgia ialah baju ni aku beli dengan seorang member chat aku..pompuan.hehe..Aku chat dgn dia hampir 4 tahun dan biasala calling2..Satu hari aku turun Kuantan, dan aku jumpa dia..Sebelum aku pergi Kuantan tu,aku cakap kat dia, aku sanggup di"grooming" dan dia setuju jadi macam apa orang kata tu, alaaa kira cam groomer aku..Hehehe..Maka aku pergila shopping dgn dia, dia cakap beli baju ni, nanti ko nampak macam ni..beli baju tu,nanti ko nampak macam tu..Aku pun belila..Tapi tak banyak dalam 2 helai ker 3 helai..Gitula..Hehee..Zaman budak-budak..Tak matang..Tapi biarlakan, pengalaman..Skang dia dah kawin dan begitu jua aku..Masing2 dah dapat seorang anak..

Aku jumpa gak sweater masa sekolah menengah dulu..Sweater ni kira sweater batch aku..Sasic 99ers..Aku batch SPM 99 dan tahun tu cukup bermakna kepada guru-guru dan kitaorang semer sbb 100% Pangkat 1 dlm SPM..Kira bersejarah la..Isk isk macam nak menitik air mata aku mengimbau kenangan dulu..hahahahahah...

Satu lagi ialah kain serban..Hehe aku dulu baik dan wara'..Aku pakai kain serban ni masa aku kat sekolah menengah..Dulu pakai serban masa nak semayang..Kain serban ni member aku bagi..Aku acah jer dia mintak kain serban tu..Sekali dia bagi betul dan dia cakap kena pakaila selalu..Kali terakhir aku pakai masa aku Tahun 2 masa integrasi..Pastu dah tak pakai dah, sebab aku dah tak baik lagi..Huahuahua..Tq Bob. Walau aku tak pakai, tapi aku tetap menjadikannya selimut aku..hihihi..Jgn Mare..

Okla dah panjang aku merapu..sajer boring2..Pakej Internet pun aku dah upgrade ke unlimited hours..Boleh guna selama mana..Harga tetap sama..Kalau tak guna rugi plak kan..Ok mana member-member aku yang jumpa aku melalui blog aku ni, tinggallah comment atau kat chatbox tu bagi membolehkan aku menjejaki korang semer..Ok adios amigos..

7 comments:

Ikhwan Hayat said...

Aikk... serban tu Bob bagi kat ko ke? Mcm tak pernah nampak ko pakai.. Kalau Bob pakai tu aku ingat la. Best kain dia, mcm lembut je.. Hehe.. kan aku dah teringat nostalgia lama gak :)

Barunakbelajar said...

Haah Bob bagi kat aku..Aku pakai masa kat UM..Hehhe sama2la mengimbau nostalgia..

Unknown said...

sasic 96..sorang je pangkat 2..hmmm..hampir2..takpe..takpe..

Admin said...

whoa byk nostalgia rupanya.. aku baju lama dah tak igt kat mana.. mungkin dah bg org kot.. hehe

Barunakbelajar said...

2 Ummu amar:

Itulah kelebihan batch Sasic 99..Batch terakhir Sasic sebelum milenium..Hehehe

2 langbiru:
Banyak tak banyak..Cuma ada la sket2..Bagi orang takper tp jgn bagi yang dah kena jangkitan kuman sprt .....hehehe

Gadis said...

wah3, nostalgia sungguh.. kenangan terindah gitu =]

sowheau said...

try this site replica designer bags wholesale look at these guys 7a replica bags wholesale take a look at the site here replica designer bags wholesale