14 December 2007

Naruto Shippuuden- Episod 39

naruto


Wahhhhhhh..Episod kali ini merupakan episod yang paling best dan mendebarkan..Bila aku start tengok episod ni, terlupa seketika aku bahawa aku sedang menonton kartun..Hahah..Tapi serius memang best..Memang mendebarkan..rasa teruja nak tahu dan pada masa yang sama rasa berdebar2..Huahauhau..

Lama dah aku tak cerita sinopsis cerita ni..Pada episod kali ini, team baru Naruto yang diketuai oleh Captain Yamato telah bersedia untuk membuat "ambush" pada spy Orochimaru..Captain Yamato telah menyamar menjadi Sasori-sama, tapi rupa-rupanya penyamarannya telah diketahui oleh spy Orochimaru..Maka kantoilah plan ambush mereka..So apa yang mereka kena buat ialah..apa lagi..BERTARUNGLAAAA.....Best..Tapi yang tak bestnya episod kali ini berhenti setakat tu..

Aksi pertarungan mungkin akan ditayangkan pada episod seterusnya..Isk isk isk..Terpaksalah aku tunggu seminggu lagi..Isk isk...Tapi apa2 pun citer Naruto ni memang best..Menontonnya membuatkan aku boleh releasekan sket stress aku..Hahah..

No comments: