07 January 2008

Mula berseorangan..





Hari ini 7 Januari 2008, secara rasminya aku mula berseorangan..Balik rumah tanpa celoteh isteri, tanpa hilai tawa dan tangisan anak kesayanganku..hmm sepi dan sunyi sungguh rasa..Tadi dari ofis aku balik lambat..dekat pukul 10 baru balik.Balik terus bukak pc, sambung dload movie dan update blog..Nak balik awal dari ofis bukan buat aper jugak..

Aku nak cerita sket pasal kehidupan isteri dan anak aku di Jengka..Kat sana Alhamdulillah, isteri aku dapat kuarters..Dekat la dgn pejabat..jalan kaki jer..bersyukur sangat..tambah2 dia tak boleh bawak keta..kalau takde kuarters tu. tak tahu la aku nak pikir camana..

Anak aku yang disayangi letak kat Nursery dekat dalam kuarters tu jugak..kira senangla..Isteri aku tak la jalan jauh2..Awal2 tinggal kat Nursery tu,adoi menangis punya la kuat..tapi dengan hati sedih kena tinggal la jugak..Nak buat camana, takde pilihan..Sabarla asma' yang amat kusayangi..Tadi isteri aku cakap,masa pergi amik dia, muka dia sedih sangat..Dia dok atas buai, tak nak turun..mungkin baru so tak pandai nak kawan sangat..sorang2 jer dia, isteri aku cakap..Muka cam sayu giler..Adui sedih hati dengar..Tapi takper budak kecik,lama2 dah biasa okla..Sayang betul kat anak ni..Tapi kita masa dulu tak tahu betapa ibu bapa kita sayang giler kat kita..Kita hanya ingat bila mak bapak marah kita, masa tu ingatla..Tapi kita tak sedar kasih sayang pada kita..Korang jadi Ibu jadi Bapa tahula perasaan tu..

Okla dah lama panjang dah ni..Nak g mandi plak..Adui nanti kena gosok baju sendiri..malasnya..Okla byee....

1 comment:

Gadis said...

hehe..sedih la baca..banyak2 kan bersabar la yer..dah lelama nanti sure dh biase..mula2 mmg susah sikit..everything will be fine soon =]