29 December 2007

Pindah Rumah..

Esok hari Ahad, 30 Januari 2007 aku akan berpindah rumah ke Jengka, Pahang..Semalam pergi basuh rumah..Woo penat giler..Dari kol 10 sampai 6 petang..Basuh berdua jer..penat2...rumah tu agak besar..banyak plak rosak..kuarters, biasalakan..Tapi syukur dapat kuarters..dekat ngan tempat kerja isteri aku..dia boleh jalan kaki jer..Tambah2 lagi dia tak pandai bawak kereta..So moral of the story carila isteri yang pandai bawak kereta..Kalau tak pandai, suruh dia belajar..senang boleh berdikari..tak payah nak bergantung pada kita sangat..

Aku akan cuti selama 5 hari..Hari Isnin 7 hb aku akan start kerja..Tu pun kalau takde orang kacau..Tapi kalau bos aku call,aiyaa kenala balik awal sket..Keje aku memang banyak skang ni, tapi terpaksala cuti jugak sebab kesian kat isteri aku..Dia tak biasa tempat ni, tambah2 takde sedara kat sini..At least teman dia seminggu biar dia biasa dulu..Harap bos aku faham..

Okla mulai 7 hb ni, membujangla aku..Hahah..Jadi weekend husband..Nak mula menggatai ni..Kahakhakhakahka..Aku akan duduk ngan member2 aku yang bujang..So bolehla jimat sket sewa rumah..Pegi keje pun naik moto jerla..Boleh save..

Okla itu ajer coretan aku..Sebenarnya rasa tak best tak update blog..So aku tulis jugak walaupun takde point sangat..Ok adios amigos..

5 comments:

Admin said...

waa.. semoga ko kuat hati dan kental.. :) hope god will blessing both of u all times and keep together in peace living.. maybe ada masa depan yg lebih cerah nanti.. tuah manusia siapa tahu..

yanmaneee said...

lebron 11
off white x jordan 1
yeezy boost 350 v2
jordan shoes
curry 4
jordan shoes
coach outlet
kd 12
yeezy shoes
retro jordans

smuta said...

look at this web-site high end replica bags see here now replica designer backpacks more replica bags china

sheapeasm said...

replica bags korea my blog s3t60t2o32 replica bags new york helpful hints p3o49h4d74 replica louis vuitton bag replica bags review l5l37i1p07 replica bags koh samui hermes replica o3w61y2v41 replica bags korea

Anonymous said...

replica bags ru replica gucci bag j2m82r2r03 replica bags in uk replica bags canada fake hermes a1o89s7k53 hermesreplica bags neverfull useful content n0j80i8r56 replica bags online replica bags from korea