29 January 2009

Lagi sibuk daripada Mahathir


Uwarghhhh..banyak keje oooooooooooooo.....bertimbun2 oooooooo....letih ooooooooooooo...hahahahaha..serius, banyak gila keje..Letih berfikir ni lain macam sket letih dia..rasa cam beku tak bermaya jer..letih berfikir jugak menyebabkan isteri dibiarkan keseorangan..hahahahaha..over la plak..

Namun walau keletihan aku, aku update juga blog aku atas permintaan sahabat aku AHIN (yang komen kat chatbox tu)..Dan tajuk post aku ni pun aku dapat ilham atas komen dia yang berbunyi..BZ SANGAT KE KO? MAHATHIR PUN SEMPAT UPDATE BLOG..

Kerja aku skang bertimbun..Kerja yang aku plan dari awal tak dapat nak buat sebab banyak kerjs-kerja mengejut datang..Ni hujung minggu ni ada 2 program..Sabtu dan Ahad plak tu..Dahla hari Ahad tu cuti Hari Wilayah, tak dapat la aku nak pergi terima darjah kebesaran Wilayah Persekutuan sempena hari tu..hahahahaha...So hari Selasa aku nak mintak cuti..lantakla orang kata aku selalu ambil cuti..korang aper tahu..aku malas nak citer kang kata orang lain macam tu gak..so biarlah aku sendiri dengan pertimbangan aku sendiri..

Hmm ntah aper2 dah aku melalut..Ko punya pasal la Lim..kan aku dah kata aku bz..tak larat..ko suruh jugak update blog..kan dah mengarut..okla blah dulu..dalam coretan aku akan datang aku akan ceritakan mengenai sahabat aku Halim ni atau AHIN ni dengan labih lanjut..TUNGGGGUUUUUUUUUUU...Ok bubyeeeee....

5 comments:

Abdul Halim said...

Terharu aku bila kau nak citer pasal aku kat Blog...ni dah kira ekslusif ni...takper payed..nanti aku citer pasal kau plak kat blog aku...nanti aku belanja kau makan kat maple...hehehe..

p/s: rindunyer nak makan kat maple...

Barunakbelajar said...

Maple?aku tak rindu langsung..hahahaha..seingat aku selama belajar 3 ker 4 kali aku g sana..aku lagi suka kolej 10..banyak kenangan oo..ngan miza, marhamah..dak2 palapes tu..hahahaha

Tp ko jgn mengharap sgt bila aku nak citer pasal ko..aku tengok mood la..hahahahaha

oakleyses said...

ray ban, reebok outlet, oakley, gucci, new balance shoes, hollister, mcm handbags, chi flat iron, valentino shoes, nike roshe run, mont blanc pens, converse outlet, nike trainers uk, abercrombie and fitch, p90x workout, insanity workout, asics running shoes, wedding dresses, nike huaraches, longchamp uk, nfl jerseys, instyler, hermes belt, north face outlet, baseball bats, celine handbags, beats by dre, jimmy choo outlet, converse, soccer jerseys, herve leger, ghd hair, lululemon, soccer shoes, timberland boots, bottega veneta, babyliss, nike air max, iphone cases, hollister clothing, ralph lauren, vans outlet, mac cosmetics, north face outlet, vans, hollister, ferragamo shoes, giuseppe zanotti outlet, nike air max, louboutin

oakleyses said...

links of london, juicy couture outlet, louis vuitton, canada goose outlet, pandora charms, louis vuitton, ugg uk, lancel, moncler outlet, supra shoes, pandora uk, marc jacobs, moncler, ugg,uggs,uggs canada, canada goose outlet, toms shoes, hollister, coach outlet, swarovski crystal, moncler uk, juicy couture outlet, canada goose, canada goose outlet, canada goose jackets, moncler, moncler outlet, ugg, karen millen uk, pandora jewelry, barbour uk, pandora jewelry, louis vuitton, replica watches, doudoune moncler, canada goose uk, moncler, louis vuitton, wedding dresses, canada goose, ugg,ugg australia,ugg italia, thomas sabo, swarovski, canada goose, montre pas cher, ugg pas cher, barbour, moncler, louis vuitton

sheaul said...

Get the facts more tips here click resources YSL Dolabuy official site why not try these out