07 September 2007

Kata-Kata Timbalan CEO

Tempat kerja aku telah menerima seorang Timbalan CEO tak silap aku dalam bulan 7 lepas..Masa dia baru masuk, macam-macam benda tak baik aku terfikir pasal dia..berlagak la, macam bagus, menyusahkan orang..Heheh..Ada sebahagiannya yang betul dan sebahagian lagi kurang betul..

Tapi masa aku pergi kursus 3-6 Sept lepas, aku dapat tangkap satu kata-katanya yang betul-betul tersangkut kat jantung aku..Dia kata Kerja Jangan Bertangguh..Siapkan terus..Dapat Hari Ini Terus Buat,Jangan Tangguh..Kerja Biar Bersungguh-Sungguh..Kalau Kita Bersungguh-Sungguh, Balik Rumah Hati Tenang Rasa Lega..Tak tahu kenapa kata-kata dia tu betul-betul aku ingat..Dan bila aku masuk ofis hari ini, memang rasa bersemangat..aku cuba siapkan semua yang ada, hari ini..hahahah..Biasanya kalau tak urgent aku kekadang tanguh-tangguh;esokla, minggu depanla..Tapi hari ini tidak, aku cuba siapkan semua..Dan memang betul aku rasa lega..Dan kerana aku telah lega,aku coretkan sedikit coretan di blog aku..Hahahha...Semoga semangat aku ini berterusan sampai bila-bila..

Disclaimer
Tiada unsur bodek, ampu dan jek atau seumpamanya di sini..Aku cakap benda yang betul..Dan INGIN AKU INGATKAN CORETAN INI TIDAK BOLEH DIJADIKAN BUKTI UNTUK MEMBUKTIKAN AKU ADA HUBUNGAN ATAU APA-APA KAITAN DENGAN TCEO..(Dan tiada kaitan dengan peristiwa dia tolong bersihkan kelumumur pada kot aku)


6 comments:

Siapa la Aku ini... said...

Cik We..dok saloh baik dgn bos..senang keje kite..bukannye bodek..buat apa yg disuruh dan buat jugak yg tk disuruh tapi biar sesuatu yg membuatkan dia tersenyum lebar..dlm hati..bagus betoi mamat nih!!!

Barunakbelajar said...

Biarlah baik ngan bos kerana kerja bagus..bukan kerana kuat bodek atau mengampu..

Gadis said...

hahaha..harap semangat yang ada dekat ko ni akan terus membara dan konsisten..

Unknown said...

..bagus!dgr apa yg dikata bukan lihat org yang berkata..

Barunakbelajar said...

Oghe kelate kato dont judge the book by its cover

Ummu Mujahid said...

Assalamualaikum.. bagus.. :) tq.